пʼятницю, 7 квітня 2017 р.

 
          Здорова людина – життєрадісна, жвава, енергійна. У всі часи люди особливу увагу звертали на своє здоров’я, піклувалися про нього, винаходили все нові й нові ліки від хвороб і способи зміцнити свій організм  та залишатися бадьорими на довгі роки. Адже будучи хворими, важко втілити в життя свої мрії, вчитися, працювати. Всі ми хочемо бути міцними і здоровими. Але чи будемо ми такими – великою мірою залежить  від нас. Недаремно народна приказка говорить: здоров’я не купиш за гроші.
Але як часто люди забувають про те, що втратити здоров’я легко, а ось повернути його дуже і дуже важко.
 
      Напередодні Всесвітнього дня здоров’я (7 квітня) міська бібліотека для дітей запросила учнів 3-А класу ЗОШ № 11 (вчитель Вітько І.М.) на пізнавальну та корисну абетку здоров’я
 «Як стати Нехворійкою»


Малеча дізналась:
Що значить бути здоровим;
Про Всесвітню організацію охорони здоров'я;
Рекомендований режим дня школяра;
Про найкращий відпочинок – сон;
Повноцінне харчування – джерело енергії та
  розвитку.

       Учні також познайомилися з основними складовими здорового способу життя, такими як:


        Весело, жваво та із задоволенням діти робили зарядку, грали в гру «Добре чи погано», відгадували загадки від Здоровійка та співали пісеньку про чистоту.






Бібліотекар Середіна Л.П. познайомила учнів з книжковою виставкою
«Здорова дитина – щаслива родина».


Діти добре впоралися з усіма завданнями і це означає, що серед них бруднуль немає.
      Всім нам подобається охайний, випрасуваний  одяг, білі, здорові й міцні зуби, гарна усмішка, красиве волосся. Але для цього потрібно щодня умиватися, розчісувати волосся, чистити зуби, протирати взуття… і привчатися до цього потрібно змалку.

   Міська бібліотека для дітей
 бажає нашим маленьким читачам
бути завжди бадьорими,
красивими та веселими!
 
 
 

Олена Хабун,
бібліотекар відділу обслуговування
дошкільників та учнів 1-4 класів

 

Немає коментарів:

Дописати коментар