четвер, 23 лютого 2017 р.

  •   До 85-ої річниці з дня створення Дніпропетровської області




В рамках днів інформації
«Пізнавай і шануй свій рідний край»
 (до 85-ої річниці зі створення Дніпропетровської області – 
27 лютого 1932 року)
в міській бібліотеці для дітей
для учнів 4-го класу ЗОШ № 2
(вчитель Ткаченко С.П.)
відбулася краєзнавча година
 «Неповторна моя  Дніпропетровщина».




Красивий, неповторний, ніби Богом дарований людству регіон, якому випала нелегка і, в той же час, щаслива доля зайняти важливе місце в житті України.
Дніпропетровщина – це край тисячолітніх історичних традицій та яскравих особистостей, мальовничої природи та багатих надр.
З розповідей бібліотекарів діти простежили історію Придніпров’я з давніх-давен і до наших днів та активно відповідали на запитання
інформ-вікторини
«Ким і чим ми пишаємось».










Ось така вона – прекрасна і багата земля нашого Придніпров’я!
Ось така у нього багатюща історія!

Ми пишаємось
історичним минулим нашого краю,
 його сьогоденням
та сподіваємось на майбутні досягнення
на благо рідної України.
Тож давайте  любити і шанувати усе це
не тільки у дні свят, а й у будні,
щодня і у всьому.

Моя Дніпропетровщина - SkoolTV



Олена Хабун,
бібліотекар відділу обслуговування
дошкільників та учнів 1-4 класів





Шановні друзі!
Обласна бібліотека для дітей
пропонує всім читачам - дітям
Дніпропетровської області
взяти участь
 в обласній літературно – краєзнавчій  подорожі
«Мандруємо рідним краєм»

Протягом подорожі ми здійснимо наступні зупинки:

1. ІСТОРИЧНА :

Рідний край – це мала Батьківщина, частинка нашої неньки - України. У вивченні його історії та збереженні його традицій велику роль відіграють книга і бібліотека. Розкажіть, будь-ласка, про історію свого міста, села, району. Звідки пішла його назва, які історичні події відбувалися у вашій місцевості та які цікаві видатні постаті  української історії народилися у вашому краї.

2. ЛІТЕРАТУРНА :
       Багата наша рідна Дніпропетровщина своїми талантами. Розкажіть, будь-ласка, про поетів та письменників вашого району (міста, села), а можливо ви самі пишете вірші та прозу, які прославляють ваш рідний край.

3. МАЙБУТНЄ МОГО КРАЮ :
На цій зупинці ми пропонуємо вам відповісти на два запитання:   
1) Яким чином доля моєї родини пов’язана з історією мого краю?
2) Я хочу, щоб у моєму місті (селі) в майбутньому було…

Учасники подорожі повинні помандрувати чи то однією із зупинок, чи всіма одразу та свої здобутки оформити у вигляді альбому.
Альбом може бути проілюстрований власними малюнками, фотороботами та іншими цікавими матеріалами.
До кожної роботи додається інформація про учасника (прізвище, ім’я, по-батькові, рік народження, клас, домашня адреса, телефон), а також короткі данні про сім’ю.

    Цю роботу направити в міську бібліотеку для дітей до 15 квітня 2017 року.
Наша адреса:
м. Марганець,
вул. Садова, 1


Немає коментарів:

Дописати коментар