вівторок, 16 квітня 2019 р.


Час обирати здоров’я!
У неділю, 14 квітня, в міській бібліотеці для дітей
 відбувся захід в колі читацького об’єднання
«КНИЖКОВИЙ САДОК».



    За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), наше здоров’я на 10% залежить від рівня медичного обслуговування, 15-20% - від спадковості, 20-25% - від умов довкілля, а на 50% - від способу життя.
Забезпечити збереження і зміцнення здоров’я можна завдяки дотримання правил здорового способу життя, тобто заходів, що залежать від самої людини:
·        дотримання особистої гігієни (режиму, сну, бадьорості, здорового харчування, чистоти тіла),
·        заняття фізичною культурою,
·        загартування,
·        вміння опиратися шкідливим звичкам.
Про ці важливі речі – наша книжкова виставка
«Читайте на здоров’я!»







Про ці ж важливі речі, але жартома – наша вікторина
«Цікава валеологія»




Незабаром – літо, а це – овочі, ягоди, фрукти!
 Смачно і корисно!
Про це – наша Апетитна вікторина
«Комора здоров’я»
Доведено, що дитина,
яка відчуває позитивні емоції і часто сміється,
має прекрасний імунітет і відмінне здоров’я,
тому далі була забавка
« Смійтеся на здоров’я!»







Як відомо, рух – це життя!
 «Рухайтесь на здоров’я!»

Далі були танці!


Як стверджував давній мудрець Аристотель,
руки є головним інструментом людини.
Які вони бувають спритні,
нам показали Євген та його друг і учень Влад.









Традиційна солодка загадка:
«Цей фрукт – всім фруктам фрукт!»
Існує 7000 сортів цих плодів.
 Як стверджують,
 якщо з’їдати по два цього фрукта в день,
 то лікарі не потрібні!




 На завершення – побажання нашим читачам
прожити довге, яскраве, повноцінне життя
 без хвороб і лікарів, але з книгою і бібліотекою!


Який це був чудовий день!
Всі були задоволені –
і гості, і бібліотекарі!

 Перед заходом діти спілкувались,
 знайомились з книжковими виставками
і обмінювались книгами і враженнями.




Нова книжкова виставка
до весняного етапа
 інтерактивного учнівського конкурса «КОЛОСОК»
На назві виставки –
картинка сузір’я Окуляри Гаррі Поттера (з 2017 р.).

 





До нових зустрічей!

                                                                                                                         
                                                                                                       

                                                                                             
                               Ірина Малікова та Ірина Дем'янець,
бібліотекарі відділу обслуговування
учнів 5-9 класів            

Немає коментарів:

Дописати коментар