суботу, 25 березня 2017 р.


Щороку у дні весняних канікул
дитячі бібліотеки України проводять
Всеукраїнський тиждень дитячого читання.

        У перенасичений інформацією час свято набуває особливого значення: допомагає дітям відчути радість спілкування з книгою, нагадує дорослим про значення друкованого слова у дитинстві, привертає увагу до проблем дитячого читання.

24 березня святково прикрашена міська бібліотека для дітей запросила учнів 4-го класу ЗОШ № 12 (вчитель Головачова І.А.) на літературне свято.






      Наше літературне свято
«Фантазери і казкарі»
було присвячено
письменникам-ювілярам 2017 року






        Справжнім сюрпризом для дітей стала весела Пеппі Довгапанчоха (найактивніша читачка нашої бібліотеки Карина Литвиненко ЗОШ № 2, 3-А клас).




      Вона заспівала про себе: 

Я можу бути спокійна.
Я можу бути сумна.
Але не знаю тоді я,
Чим же сподобаюсь вам.
Бо кожен звик мене знати,
Що я весела й смішна.
Я люблю бешкетувати
І жвава я, як весна. 
Я Пеппі Довгапанчоха,
Я, мамо, щастя твоє.
Я не жалкую ні трохи,
     Що я така, яка є!


Пеппі подарувала учасникам свята жартівливу літературну лотерею.





         Незабаром учні цього класу перейдуть на відділ обслуговування 5 – 9 класів і бібліотекар Малікова Ірина Миколаївна познайомила з новими книгами, які надійшли на цей відділ.


      Центральне місце на книжковій виставці «Нові книги – нові зустрічі» займає книга «27 причин читати книгу» Ірини Порхун.

Міська бібліотека для дітей
запрошує!

Кожного дня під час весняних канікул,
як завжди, на вас чекають
 нові зустрічі з книгами.


Олена Хабун,
бібліотекар відділу обслуговування
дошкільників та учнів 1-4 класів
 

Немає коментарів:

Дописати коментар