суботу, 7 травня 2016 р.

Родинні свята

травня


В чудові травневі дні, коли все довкола буяє та квітує, 
ми відзначаємо два найпрекрасніших свята – 




Сім’я, родина, рід… До цих головних надбань людства ми, українці, завжди ставились і ставимось з особливою святістю та повагою. Адже саме в родині ми черпаємо духовні силу та наснагу, в родині відчуваємо, що таке щастя, любов, душевний затишок і тепло.
 А берегинею усьому цьому є мудра ЖІНКА-МАТИ. Для кожного з нас саме її образ – найрідніший, найдобріший, найближчий, а любов до неї – вічна та безмежна.


У другу неділю травня, ми відзначали одне з головних родинних свят – День матері. В нашій країні  це свято почали відзначати не так давно. Але за короткий час воно знайшло відгуки в серцях мільйонів українців.
     Жінка споконвіку асоціювалася з берегинею родини. Саме від першої та найріднішої у світі людини залежить виховання дитини. Саме мати прищеплює любов до рідної землі.


    «Пісня про Маму»
    (автор відео Т.Коваленко)


      Та чи знайдеться достатньо слів, щоб оповісти про мамину мудрість, сердечність, самовідданість, роботящість, дбайливість, терплячість, щедрість, ніжність? Слова то знайдуться, але завжди їх буде замало й ніколи не буде доволі.

Молитва за маму
Є в мене найкраща на світі матуся,
За неї до Тебе, Пречиста, молюся.
Молюся устами, молюся серденьком
До Тебе, небесна Ісусова Ненько.

Благаю у Тебе дрібними словами
Опіки та ласки для любої мами.
Пошли їй не скарби, а щастя і долю,
Щоб дні їй минали без смутку, без болю.

Рятуй від недуги матусеньку милу,
Даруй їй здоров'я, рукам подай силу,
Щоб вивела діток у світ та й у люди,
Щоб ними раділа, пишалась усюди.

За це я складаю в молитві долоні
До Тебе, Царице, на соняшнім троні.
                                                                             Роман Завадович

Сердечно вітаємо вас із найпрекраснішим святом весни -

Днем матері.
    Ніжні і невтомні руки матері, світлий погляд та сонячна посмішка дружини, мудра порада сестри, самовіддана любов доньки допомагають нам долати труднощі, надихають на нові звершення.
    Дорогі берегині українського роду!
    Нехай щодня вас оточують любов і гармонія, зігрівають увагою і турботою найдорожчі люди.
«Мамины руки, мамино сердце»
(Детский Музыкальный Канал)
    
     Наймиліший спогад кожного із нас - це очі матері, батьківська ласка, тепло рідної домівки. Наша родина... Це наше джерело, це місце тепла й любові, звідки ми починаємо своє життя.
На світі білому єдине,
Як і дніпрова течія,
Домашнє вогнище родинне,
Оселя наша і сім’я.
В щасливі і тяжкі хвилини –
Куди б нам не стелився шлях –
Не згасне вогнище родинне,
В людських запалене очах.
     Кожне покоління розуміє по-різному значення сім’ї, але за всіх часів будь-яка родина не може існувати без любові та поваги.

      Слово «сім’я» поєднує в собі два маленьких слова: «сім» і «я», ніби хизується: «Нас багато, ми разом, ми одне ціле. У нас один за всіх і всі за одного».
     І справді, сім’я - це насамперед люди, які живуть під одним дахом, разом ділять радощі та біди, приходять один одному на допомогу.

      «Мій дім - моя фортеця» - кажуть ті, кому пощастило мати дружну та міцну родину. Адже дім - не лише стіни, вікна та дах над головою, а в першу чергу люди, які мешкають в ньому, бережуть домашнє вогнище та створюють вдома затишну атмосферу взаєморозуміння та підтримки

     Часом у житті кожної родини виникають певні негаразди, і здається, що ніхто і ніщо не може їх вирішити. Проте, найбільшу підтримку ми отримуємо від батьків, дружини чи чоловіка, а ще частіше – розрадою стають діти. Саме ці люди допомагають нам жити у cучасному непростому світі, насиченому метушнею і бентежними буднями.

      Тож бережімо тепло материнського і батьківського дому, любімо і дорожімо тим, що маємо.


Дай Бог, щоб кожна дитина жила з татом і з мамою
у великій, дружній та щасливій родині.

Моя сім’я і дорога родина —
Це тато, мама, бабця і дідусь,
Сестричка, братик і любов єдина,
І я у них також любити вчусь.

Мені тут тепло, затишно і тихо,
Надійно, світло, радісно завжди.
Мене в родині оминає лихо,
З усім на світі я біжу сюди.
                                           Н.Красоткіна




Міжнародний день сім'ї -
прекрасний привід зібрати всіх рідних і провести його разом.

Шановні жителі та гості нашого міста!
Запрошуємо вас
14 травня 2016 року об 11-00
на свято до Дня матері та Міжнародного дня сім’ї,
яке відбудеться у сквері імені Тараса Шевченка.
Пропонуємо забути всі свої турботи та негаразди
і відсвяткувати цей день разом.
У програмі: свято стрічок, концертна програма,
спортивно-розважальні заходи.
Протягом усього дня для вас працюватимуть атракціони.
Ще раз вітаємо марганчан з травневими святами!
       Бажаємо всім – дорослим і дітям – завжди пам’ятати про тих, хто дав нам життя.
       Тож бережіть батьків, будьте їхньою опорою та надією!
       Бажаємо, щоб у кожній оселі панували взаєморозуміння між батьками і дітьми, мир, добробут, радість, спокій та злагода!
15 травня - чудовий привід, щоб сказати своїм близьким
прості й водночас найважливіші слова –
"Я люблю і ціную тебе, це щастя, що ми – сім'я!
                                                                                                  Юлія Подобєдова,
завідуюча бібліотекою для дітей


Немає коментарів:

Дописати коментар