суботу, 9 квітня 2016 р.

В рамках дня інформації
«Будьмо здорові!»


в міській бібліотеці для дітей на відділі обслуговування дошкільників та учнів 1 – 4 класів організовано книжкову виставку
«Здорова дитина – щаслива родина».

Разом з читачами учнями 2 – 4 класів
була здійснена подорож до Країни Здоров’я
«Будемо здоровими, сильними, дужими!».


З розповіді бібліотекаря Середіної Л.П. діти дізналися, що означає бути здоровим та що потрібно для того, аби бути здоровим: бігати, стрибати, робити зарядку, дотримуватись режиму дня, загартовуватися, уникати шкідливих звичок.
Діти познайомилися з правилами здорового харчування


та з головними помилками, яких припускається людина у харчуванні:

*  їсть надмірно;
* неправильно добирає їжу;
* їсть багато солодощів;
* п’є багато солодких напоїв;
* їсть нерегулярно, дуже швидко і великими порціями;

* вживає мало овочів та фруктів.


Запорукою здоров’я є також чистота та особиста гігієна. Діти поділилися, як потрібно доглядати за своїм тілом, щоб бути щасливими і здоровими:
* щодня все тіло мити теплою водою з милом;
* стежити, щоб нігті були чистими, акуратно обрізаними;
* руки мити кілька разів на день: після гри та прогулянки, перед їжею, після спілкування з домашніми тваринами, після відвідування туалету тощо.
 
 



Всім подобається охайний, випрасуваний одяг, білі, здорові й міцні зуби, гарна усмішка, красиве волосся. Для цього потрібно щодня вмиватися, розчісувати волосся, чистити зуби… і привчатися бути таким необхідно змалку. Тому  в нагоді стали наступні поради:
1. Щодня – уранці і ввечері – чистити зуби, використовуючи зубну пасту.
2. Після чищення зубів вимити щітку  і поставити її так, щоб вона висохла.
3. Міняти зубну щітку кожної пори року.
4. Після прийому їжі прополоскати рот теплою водою.
5. Не розгризати зубами горіхів чи кісточок від ягід.
6. За будь-яких ознак (тріщина, дірка, біль) негайно звертатися до стоматолога.
  

Діти прокоментували, як вони розуміють прислів’я:
* Чистота – запорука здоров’я.
* Чиста вода – для хвороби біда.
* У чепурній оселі й життя веселе.
* Хвороба з брудом у дружбі. 
Із захопленням відгадували загадки
«Від тітоньки Федори»,
грали в гру
«Добре чи погано»
та довели, що серед них бруднуль немає.

Основною складовою здорового способу життя є також фізкультура – це і біг, і ранкова зарядка, і різноманітні види спорту.
 

На відділі 5 – 9 класів діє книжкова виставка            
«Читайте на здоров’я»
 
 
Значне місце на виставці займають журнали «Колосок»(2015 – 2016), рубрики якого:
 
ü «Тіло людини»,
ü «ЕКОстиль твого життя»,
ü «Колоскові уроки»,
ü «Школа виживання»
 
будуть цікаві і корисні всім, хто дбає про своє здоров’я.
 

В цей день кожен відвідувач одержав
Пам’ятку про небезпеку,
 пов’язану з тютюнокурінням,
вживанням алкоголю та наркотиків
 
Тютюн, алкоголь, наркотики відбирають: 

ü розум;
ü волю;
ü спокій;
ü безпечність;
ü нормальні взаємини з рідними, близькими і друзями;
ü інтерес до улюблених занять;
ü здоровя;
ü життя.

 
 
Хай ваш внутрішній голос скаже:
    «Я не переношу запаху алкоголю і диму нікотину. Мені неприємні люди, які вживають алкоголь і курять. Ніхто не змусить мене  прийняти хоч краплину наркотичної отрути. Я твердий у своєму рішенні! Я люблю життя!»
 
 
Друзі!
Будьте завжди активними, здоровими, щасливими та радійте життю!

 
 
 
Олена Хабун, бібліотекар
 відділу обслуговування дошкільників
 та учнів 1 – 4 класів
 
 
Анна Харченко, бібліотекар
відділу обслуговування учнів 5 – 9 класів





Немає коментарів:

Дописати коментар