пʼятницю, 24 квітня 2015 р.

Цінуй своє життя і здоров’я
23 квітня для учнів 6Б класу ЗОШ №11
(класний керівник Швецова Т.В.)
було проведено захід «Цінуй своє життя  і здоров’я».
   За інформацією Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВОЗ) здоров’я людини лише на 10% залежить від якості медичного обслуговування, на 20% здоров’я впливає спадковість, на 20% - стан довкілля. На 50% його визначає спосіб життя.
 
    Сьогодні особливо гостро стоїть проблема дитячого куріння.
Воно завдає непоправної шкоди здоров’ю організму, який росте.

   Саме цій темі було присвячено основний час заходу. Було розглянуто вживання тютюну з точки зору історика, ботаніка, хіміка, еколога і, найважливіше, медика.
    З’явився термін «хвороби спровоковані курінням». Це рак, інфаркт міокарда, інсульт, гангрена ніг та інші. Чи варто ризикувати своїм здоров’ям і життям? І не лише своїм, адже тютюновий дим дуже шкідливий і для тих, хто не палить.
  
   Розповідь була підкріплена переглядом відео з YouTube «О вреде курения»
та мультфільму «Живи как мы» (серія «Валентин и курение»)
  З метою закріпити одержані знання, було проведено вікторину «Що ви тепер знаєте про куріння?».
    Наша країна переживає складні часи. З’явилась нова небезпека для життя українців – тероризм. Ми вважаємо доцільним знайомити наших читачів з цим страшним явищем, тому дітям була запропонована презентація «Безпека дітей: як поводитись під час терористичної загрози».
   
До заходу була організована книжкова виставка «Читай на здоров’я».
 
 
   На завершення заходу, ведучі Малікова І.М. та Харченко А.В. побажали дітям прожити довге, яскраве, повноцінне життя без хвороб і лікарів.
 
 
 
Малікова І.М., провідний бібліотекар
відділу обслуговування 5-9 класів
 
 


 



 
 
 
 





 

 




Немає коментарів:

Дописати коментар